sobota, 2 stycznia 2016

Nowy dodatek do bloga馃槃

Hej,jestem Natalia i jestem tu nowa. Jestem tu od dodawania cytat贸w ze "Wspania艂ego Stulecia".

Dosta艂am szans臋 od  autorek bloga i postaram si臋 j膮 wykorzysta膰 jak najlepiej. Licz臋,偶e spodobaj膮 Wam si臋 moje cytaty i b臋dziecie zadowoleni z mojej pracy. Cytaty wymy艣lam sama, ale mog臋 r贸wnie偶 zrobi膰 co艣 specjalnie dla osoby, kt贸ra o to poprosi. 

Do cytat贸w b臋d臋 stara艂a si臋 dodawa膰 opis, czy te偶 wyt艂umaczenie 
z nim zwi膮zane.

Cytaty, bo tak zosta艂o to nazwane na moim prywatnym asku, wymy艣lam na podstawie mojego zdania na temat postaci b膮d藕 sytuacji, w kt贸rej si臋 znalaz艂a. Pod 偶adnym wzgl臋dem nie chc臋 nimi nikogo urazi膰. W 偶adnym wypadku nie faworyzuje w nich swoich ulubionych postaci. Zdj臋cia nie zawsze bed膮 najlepszej jako艣ci, gdy偶 nie zawsze takie znajduj臋.  
Wszystko co chcia艂am napisa膰 zosta艂o umieszczone powy偶ej. Teraz zostaje tylko blogowanie.
呕yczcie mi powodzenia. 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz