czwartek, 21 stycznia 2016

Turecki część 33

Jak minął Wam tydzień? Na jego zakończenie kolejna porcja słówek :-)
Doktor - lekarz
Kadın - kadyn - kobieta
Genç - gencz - nastolatek
Erkek - erkek - mężczyzna
Ben var olurum - ben war olurum - ja jestem
Ben bir adamım - ben bir adamym - jestem mężczyzną
Sen var olursun - sen war olursun - ty jesteś
Sen bir kadınsın - sen bir kadynsyn - jesteś kobietą
Çevirmenim - czewirmenim -  jestem tłumaczem
O var olur - o war olur - on/ona/ono jest
O bir genç - o bir gencz - on jest nastolatkiem
O bir doktor - o bir doktor - ona jest lekarzem

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nowe lekcje pojawiają się w tak długich odstępach czasowych. Codziennie mam nowe słówka, ale niestety deficyt czasu mocno dokucza. Wciąż mam to jednak na uwadze, dziękuję za cierpliwość :-)

      Usuń